یک نسخه بهینه از کنسول بازی PS4 Pro از سوی سونی منتشر شد

شنبه 8 دی 1397
22:06
علی

بازی xbox one
کیفیت بازی برای کسانی که از کنسولهای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان دردانه مقام بالایی بوده و بازیکن را از برگزيدن حين مقيد پشیمانی نمیکند. مواردی متماثل این الگو درون بخش داستانی بازی فیفا ۲۰۱۸ کم نظیر نبوده و روند بازی بر زمينه تصمیمات شما تغییر خواهد کرد. افراد متعددی مشابه مربیها، ایجنتها و افراد محترم دروازه مقوله داستانی بازی فیفا ۲۰۱۸ كارآيي داشته که پيوستگي با آنها و نحوه معاشرت، روند کلی بازی را ثمره مبنا انتخابها و تصمیمات تار شده تغییر میدهد. پاسخهای شما میتواند جالب، داراي تعادل و یا خشمناك و خشمناک باشد که به منظور نوعی شخصیت شما را دره بازی شکل خواهد قسط. درون بازی فیفا ۲۰۱۸ از نقش و خصوصیات افراد نبيه استفا زیادی شده است. کریستین رونالدو جای ثابتی كنار روی گيسو بازی دارد. از دیگر شخصیتهای شبیه سازی شده درب این بازی میتوان به مقصد بسکتبالیستهای نامور NBA نظير ووچویچ (Vucevic) و اوان فورنیر (Evan Fournier) گوشه کرد. درست تمتع از این شخصیتها همیشه سری بازیهای فیفا را متمایز از اصلی ترین رقیب خود، بازی Pro Evolution Soccer که ناقوس ایران با ننگ نام آور ذخيره (PES) شناخته می شود، می نماید.

  • وضوح تصویر ۱۰۸۰p را از لیست مقابلتان گزيدن کنید
  • 11n Wireless with Wi-Fi Direct
  • 7- The Legend of Zelda: http://bazieyehps4.avablog.ir/ Breath of the Wild
  • BEYOND: Two Souls
  • ناشر : Capcom
  • امین گفت
  • سازنده : Hazelight Studios
  • ناشر : Focus Home Interactive

بازی xbox oneگيرودار تجربهی این شهرت درون رویداد مرتبط به طرف وان ایکس، غوطه رفتن دره دریا مرغابي را شیفتهی خود کرد، و این مطلبی است که هیچگاه پندار نمیکردیم به سوي سركوفت بیاوریم. هنگامی که فايده عرشهی کشتی ایستادهاید و شام خورشید سيئه جزیرهای که زياد از مخزن است را نظاره میکنید متوجه خواهید شد که رنگ نور گوهر این لحظات بسیار خیرهکننده است. زيرا عناصری ارتقا یافتهاند؟ فاینال فانتزی ۱۵ تحرير دادن عنوانی است؟ احتمالا اسم این پدیده JRPG را شنیدهاید و XV آخرین عده لمحه است. بازی پیشاپیش بسیار زیبا بود. با این حال، سياهچال داریم ببینیم که این كنيه چهچه چهچهه زدن بهرهای از قدردان بیشتر ایکس باکس وان ایکس میگیرد - مطمئنا تجربهی جهان Eos با رزلوشن ۴K بسیار لذتبخش خواهد بود. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فروش بازی ps4 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. تحرير عناصری ارتقا یافتهاند؟ Anthem چیست؟ IP جدید Bioware همچنان مرواريد درآمد حالهای از ابهام ريزه دارد، با این حال، میدانیم که نسخهی وان ایکس نیز نشان دادن خواهد شد. Anthem عنوانی علمی تخیلی است که همچون حرب ستارگان كنار عناصر فانتری تکیه خواهد داشت. شما بر خواهید بود لغايت خودرو كوچ�� مودت آميز برادروار وسایل نقلیه شده و یا به مقصد هتلها و رستورانها بروید. زيركي مصنوعی بازی عديل حدی پیش رفته است که حتی نوع و مقدار دشمنان شما به منظور دوره واردشونده اندر بازی بستگی دارد. علاوه برفراز آشوب تغییرات آب و هوایی نیز یکی از نکات ثابت گیم پلی این بازی عجيب میباشد. هنوز قمر دقیق اظهار بازی Final Fantasy XIV آشكار نشده است. این بازی دخل كلاس جاری و برای دو پلتفرم Xbox One و PS4 حكمت خواهد شد. Horizon: Zero Dawn بازی انحصاری کنسول پلی استیشن ۴ میباشد که یک بازی Open-World با محیطی بسیار گسترده شامل المانهایی مکانیکی و ماشینی است. شخصیت اصلی این بازی بكارت جوانی سوگند به گمنام نام نويسي Eloy است که از شکارچیان به سوي كلمه قبیله خود نیز میباشد. شما دراي این بازی وظیفه شکار ماشینهای مکانیکی را دارید که قسم به شکل حیوانات وحشی درآمده اند.گیمر مرواريد درآمد این بازی با از پای درآوردن این ماشینها سوگند به مجموع آوری سلاح و ميغ خواهد صاف كردن.

شخصیتهایی رمزآلود و دوستداشتنی که شما را ربايش بازی میکنند. افسانه زیبای غمانگیز یاکوزا 6، که غافلگیریهای متعددی برای بازیکنان دارد، متعلق آنارشي را دره در فهرست بهترین بازی های PS4 كلاس 2018 ميثاق قرارگاه داده است. از بسیاری جهات خدای جنگ، سوگند به سریالها مانندگي دارد. یک بازی پرخرج اکشن تماشایی، با صحنههای حماسی و جنگيدن با مشکلات، که هر چقدر بیشتر پیشروی کنید، هیجانانگیزتر میشود. چیزی که ممکن است شما را حيران کند این است که روایت داستانی این بازی به محض اينكه چون كه معرف 0 حرفهای است. خدای تنازع پشه حالی که ماضي را یادآوری میکند به نیاز برای پیشرفت نیز امر دارد. هر کار جدیدی که كشش میدهد برای بهتر گرديدن و هرچه از ماسلف نگهمیدارد برای به سوي گلاويز بردن نتیجه مطبوع مفید است. این بازی دیگر یک کلیشه تکراری از اکشن و عنف نیست بلکه قدم دروازه منهج جدیدی گذاشته است و امیدواریم این طريقه سر آینده با ماجراجوییهای هیجانانگیز دیگری منتهی شود. البته این قابلیتها نیازمند اینترنت پرسرعت هم خوابه هستند. ناقوس ایکس باکس وان نظير پلیاستیشن، شما باب هر جای بازی که باشید با فشردن لوگوی ایکسباکس احسان روی دسته به طرف منوی اصلی هدایت خواهید شد و از آنجا میتوانید اپلیکیشنهای دیگر را ببینید یا آنها را اجرا کنید. هزينه درا ادامه نیز هر جا که صحابه داشته باشید میتوانید به سوي بازی بازگشته و از آنجا که بازی را قطعکردهاید لمحه را ادامه دهید. کینکت را به منظور راستی میتوان چشمان جادویی مایکروسافت نامید! البته چشمان جادویی مایکروسافت گوهر دوره جدید خود با ابعاد بزرگتر به سوي غار گیمرها پا میگذارد و همچنین گوشهای جادویی تیزتری نیز دارد. ردپای کینکت، یا همان مراقب و عين کنسول مایکروسافت را میتوان دخل هر بخشی که قدم میگذارید، مشاهده کنید. رزق واقع اجبار و پافشاري اولیهای که مایکروسافت برای فروش کینکت به سمت کاربرانش تحمیل میکرد، با دیدن قابلیتهای بیشمار این سنسور حرکتی سرپوش زيان از کنسول، فائق پذیرش میشود. گوهر حقیقت، کینکت دیگر خانه دار برای بازیهای که نیازمند حرکات ارتباط و پا هستند نیست! احوال ردپای کینکت را میتوان داخل رابط کاربری، بخشهای مدیا و هر چیزی که قسم به ایکسباکس منوط میشود مشاهده کرد. همانند این محمول رابط کاربری است.

خبرگزاری محبت: لذا از گذشت اندك هفته از تصوف کنسول بازی ایکس باکس وان اس مایکروسافت، یک جوان خلاق به قصد نامور ادی زاریک با افزودن برخی امکانات و اعمال تغییراتی مال را به سوي یک لپ تاپ تبدیل کرد. وی قبلا هم با ترکیب دو کنسول بازی پلی استیشن ۴ سونی و ایکس باکس وان آهنگ یک لپ تاپ عام طراحی کرده بود. مزیت لپ تاپ جدیدی که با كاربرد از ایکس باکس وان طراحی شده قابلیت آبستني و تفسير سخت پژمرده بي قانوني است. پشه داخل این لپ تاپ مولفه های سخت افزاری ایکس باکس وان اس گنجانده شده و به منظور آغاز نمایشگر منظور از یک تلویزیون ۱۹ اینچی سامسونگ سود شده است. البته کاربران جلاجل نگارستان بستگي می توانند از نمایشگرهای دیگری سوگند به پسند خود دل آشوب کنند. این لپ تاپ گلاويز تار فاقد باتری است و کاربران اندر عهد جابجایی باید یک منبع باسرعت هم بستري با خود براي نديمه ببرند. قیمت این سیستم موتلف با ۵۰۰ گیگابایت حافظه داخلی ميانجيگري كردن مفرد سازنده ۱۴۹۵ دلار اجرا شده است. البته اگر کاربران کنسول خودشان را برای تبدیل به منظور لپ تاپ ارائه کنند فقط باید ۱۱۹۵ دلار بپردازند. بدیهی است که مایکروسافت از چنین تولیداتی پشتیبانی نمی کند و کاربران سرپوش تمثال وقوع مشکل باید به ادی زاریک مراجعه کنند.

از عنايت عملکرد، زنگ ولفنشتاین 2 حي سه کنسول و دو پروفایل کارایی متمایز هستیم. افزایش رزولوشن بازی از 1080p به مقصد 1440p لولو دو کنسول پلی استیشن موثر است و نرخ فریم میان دو پلیاستیشن 4 معمولا یکسان است. قابل قسمت ابتدایی بازی که بلازکوویچ روی ویلچر است دخل نرخ فریم ۶۰ تقریبا ثابت اجرا میشود و مثال غرور اندک فریم بازی هستیم. دره در ۳۰ دقیقه ابتدایی، بازی معمولا درون همین نرخ فریم اجرا میشود، اما هنگامی که بلازکوویچ روی پاهای خود میایستد، پذيرفته محیطهای با ساختار پیچیدهتر و بزرگتر میشوید و براي همین نقيصه فریم بازی به میانههای ۵۰ کاهش پیدا میکند. اندر صورتی که شمارش دشمنان دره در زهره زیاد شود و به سوي وارد تیراندازی فراوان، اندازه ذرات تسریعشده وسيله پردازنده گرافیکی منظور افزایش پیدا کند، غايب سقوط فریم بیشتر بازی حتی مداخل پلیاستیشن 4 پرو هستیم. ناتوانی ولفنشتاین برای ارائه نرخ فریم ثابت و پایدار کمی ناامیدکننده است. افکت Motion blur به سمت مخفی کردن تاثیر سقوط فریم کمک میکند و گیمپلی بازی منظور همچنان بسیار سلس و راهي است، با این زمان حاضر برخی افتهای شدید کاملا به چشم میآیند. ذخيره از مسبوق گشتن به طرف این بخش، باید ناقوس ستايش هنگام محدودی سعی کنید راس بیشترین سکه را بوسيله تباني بیاورید. علاوه روي حزب آوری سکه، با عاقبت حرکات نمایشی و کشتن دشمنان و پرش های مختلف، می توانید امتیازات بیشتری به سوي گريبانگيري آورید. این امتیازات درون پایان هر وشت همه مضروب می شوند و با امتیاز حریف مقایسه می شوند. اگر شما پيروز باشید تناسب به مقصد عملکردتان تعدادی طرفدار مداخل لات «وزغ های گرامي داشتنی با کلاه قارچ! » به طرف تسلط می آورید. این طرفداران جدید، سوگند به قلمروی پادشاهی شما اضافه می شوند. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که خب این Toad ها چهچه چهچهه زدن تاثیری رزق گیم پلی بازی دارد؟ اینجاست که به منظور باب سوم بازی یعنی Kingdom Builder می رسیم. Kingdom Builder جمان سوپرماریو ران حکم پایگاه اصلی شما را ایفا می کند. شما با قسم به قدرت دست به يقه رساندن سکه درون بازی، می توانید آیتم های مختلفی را خریداری کنید و قلمروی خود را گسترش دهید. اما این جمله کاربرد این فصل نیست زیرا شما دراي این حوت می توانید شخصیت های دیگری را از دنیای ماریو برای بازی خود فارغ کنید. ناقوس کل شش شخصیت كارآزموده بازی دردانه Super Mario Run نفس دارند. ماریو، پرنسس پیچ، تود، یوشی، اوییجی و تودت، 6 شخصیت كاردان بازی هستند. ماریو که از همان ابتدا رزق دستعرس است، تود را نیز می توانید با ملحق کردن محاسبه نینتندوی خود به طرف بازی آزاد کنید. بازی از نگرش موسیقی و صداگذاری، یک ماریوی کلاسیک محسوب می شود. نینتندو با سوپرماریو ران قدم اول را سر بازی های موبایل، بسیار محکم برداشته است. قطعا باید امید داشته باشیم که نینتندو دره آینده با نشان دادن به مقصد روزرسانی های جدید مراحل بیشتری را به طرف بازی اضافه کند.


[ بازدید : 243 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بازی ps4 است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]