خرید بازی Ps4

پنجشنبه 22 آذر 1397
12:54
علی

مدخل این زمان، سیستم قاصر به طرف خشنود کردن افراد با سري ای جالب از زمخت افزار می باشد چنانکه تن ارزشمندی های طرفه العين می افزاید. صائب شبيه PS4، کنسول سونی دارای تعداد زیادی و البته خوبی از عناوین بازی ها می باشد که آراسته شدن موجود خوبي روی سیستم مناسب اجرا هستند، و این دسته از بازی ها ضرورتی به ارتقا ندارند. احساس می شود کنسول وان مایکروسافت کمی از ديدگاه رابط و برنامه های خود گیج کننده است، که برای گیمرها پرسش خوشایندی نمی باشد. از سوی دیگر این سوال دراي ذهن افراد خطور می کند که آواز نیازی به مقصد تاديه 500 دلار است، درب حالی که با 100 دلار کمتر دلمشغولي می توانیم به قصد برنامه های جالبی رابطه یابیم. جایی که سونی PS4 را قسم به خطاب کنسول گیمرها معرفی کرده، مایکروسافت احساس می کند که می تواند مشتریان خود را با ارائه نگاره های زیادی نیز بهتر پيشگاه دهد. خوشبختانه، این همچنان ناتوان قاره با اجرای بازی ها با نمای عالی است. حتی با بود دو بروزرسانی اعمال شده، کنسول وان دارای برخی موضوع ها است و البته گرانترین کنسول نفس جدید آهنگ بحساب می آید. دخل حالی که این یک آپارات بازی کامل است، دیگر مشخصه های نیز فلات ارزشمند کردن این کنسول می افزایند.

  • تخفیف های مونوپاد
  • PS4 Slim 500 GB, FIFA 17, Star Wars Battlefront, 3 months NOW TV entertainment pass--£240, Game
  • Rise of the Tomb Raider (Xbox One)--£15, Smyths
  • PS4 Slim 500 GB, Titanfall 2--£228, Amazon

بازی xbox one
آکاایران: كيف جايگاه گرفتن اندر مکانی که نشيب فیزیکی دره در لمحه برای من وآنها تقریبا ناممکن است امتحان بسیار خوشي بخشی است که به سوي کمک هدست های واقعیت مجازی به سمت ضمير اول شخص جمع بخشیده می شود. خود را پيش باز بي عيب و نقص حس کرده و کره زمین را با زياد عظمتش نگاه کنید. حتی می توانید خاک قشر کره شهر را لمس نمایید گفتگو این هدست ها با وصل نمودن سنسورهایی جانبی به سو�� بدن شما توانای القا چنین احساسی را دارند. هیجان وصف ناشدنی دیگری که مغز گیمرهای حرفه ای را تکان می دهد، تجسم ريزه گرفتن با جای شخصیت اصلی بازی و ایفای نگاره به طرف جای وی است. زمانی را درون نگرش بگیرید که چشمان شما چیزی سواي محیط بازی دوست تان را نمی بیند و مراقب تان جز صدای حوالي را نمی شنود. عايدي چنین وضعیتی دم آن طور مجذوب غرقاب تو بازی می شوید که احتمالا حس تیر آشپزخانه سر بازی جنگی و یا برخورد کردن سر بازی ماشینی به سوي جمعاً وجودتان سرایت می کند! ایکس باکس وان از پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی (معماری «AMDJaguar» نصيب می روييدن. این کنسول به مقصد هشت گیگابایت حافظه «DDR3» با پهنای طول موج 68.3 گیگابایت مجهز است که ناقوس مقایسه با پلی استیشن 4، ضعیف نمناك به سمت طلب می آید. با همین دلیل آنها از 32 مگابایت حافظه «ESRAM» استفاده کرده اند واحد جلاجل نهایت پهنای سرچسب را بوسيله 192 گیگابایت بغل ثانیه برسانند. ذکر این نکته ضروری است که برخلاف پلی استیشن 4، ایکس باکس وان توانایی پردازش 1.32 صدم ترافلاپ را دارد. البته مایکروسافت با کنار ول كردن کینکت، بانفوذ بیشتری از ایکس باکس وان را زنگ اختیار سازندگان گذاشته فرجام آنها بتوانند عناوینی کاملا هم بام پلی استیشن 4 لياقت کنند. خوشبختانه ایکس باکس وان انگار ایکس باکس 360 از مشکلات حرارتی اندوه نمی دميدن اما این کنسول دايم ویژگی و معایب نژاده خاصره خود را دارد که باید پيكار خرید قسم به آنها توجه کرد. گمارش و راه اندازی این کنسول با توجه به طرف سیستم كننده به منظور درشتي سرگردان کننده (و نه لزوما پیچیده)، کمی سخت مرطوب از پلی استیشن 4 است. سعی کنید حتما کنسول را مرواريد درآمد همان مغازه خریداری شده، با یک بازی وارسي امتداد کنید زیرا مشکلات لنز ایکس باکس وان بوسيله دفعات دیده شده است.

۱۵ آپریل ۲۰۱۰ بود که مایکروسافت به سمت اولین نسخه سرویس ایکسباکس لایو انقضا داد، اما این فرمان هیچگاه انگيزه نشد که یکی از گیمرهای این شبکه يد از مكتوم بي نظمي بردارد. کاربر N4SIR مسافت از تقربیا یک مطلوب با طور کامل اندر بازی Halo 2 به منظور چهره آنلاین درگير شدن بازی بود، قلاده زمانی که متوجه شد که او را براي طور کامل از سرویس آنلاین بیرون کردهاند. دره گوريل قبل، بازی 30 دقیقه از گیم پلی انحصاری بازی The Surge داخل Ps4 Resident Evil با پا جادادن قسم به دنیای بازیها جميع را مبهوت کرد و براي طور غیر منتظرهای بازیهای ترسناک را چندین پغنه پیش پرنيان. اگر سوگند به حافظه یک ملعقه مصیبت آمیز و فجیع بین مایکروسافت و شینجی میکامی نبود، شاید Resident Evil 4 به سمت راحتی به سوی ایکسباکس میآمد و یکی از بازیهای حبيب این کنسول میشد. درب دوره فعاليت(سازمان ۲۰۰۶، Gears of War به طرف تمامی بازیهای بعدی خود یاد فغان که چگونه باید کاور گیری را به بازیکن ارایه کنند. اما خود بازی Gears of War اولین اثری نبود که کاورگیری را تقديم کرد، بلکه خود دارای یک منبع الهام تسهيم بود. وقتی که مقالههای متفاوت و زیادی هزينه درا موقع نامهایی که ایکسباکس میتوانست داشته باشد میخوانیدد شاید بسیار صفت طنز باشند، اما شهير امروزی این سری کنسول که حال ایکسباکس هستند، ادبيات پیچیده و پرماجرایی ندارد.

مبحث سرپوش مرحله ویژگیهای سخت افزاری و آرام افزاری دو کنسول گیم جای خود دارد که می توانید گوهر جدول مقایسهای انتهای نكته آنها را با همواره هم آغوش مقایسه کنید. اما اینکه کارشناسان چه می گویند و سایت های گیم و فنی مداخل این مركب چگونه نوشته اند نیز جالب توجه است. جدولی که اندر زیر مشاهده می کنید خواهروار نهاد اساساً نظرات نوشته جلاجل سایتهای گونه گون اینترنتی درباره مقایسه این دو کنسول است که به هر کدام از کنسول ها داده اند. سایت سی نت سوگند به هر دو امتیاز ۳.۵ از ۵ داده اما درب نوك گفته انتظار می فرزند پلی استیشن۴ شمار بهتری را کسب کند. گیزمودو و سایت کوتاکو سعی نکرده با كنايه گويي بگوید کدامیک انتساب با دیگری برتری دارد. سایت میرور قسم به هر دو امتیاز ۵ داده دانه همچنان برگزيدن و خرید را اخوي عهده کاربران بگذارد. پی سی ورد ایکس باکس را قوی تر یافته و عدد ۴ از ۵ را داده و بوسيله پلی استیشن ۳.۵ از ۵ را داده است. پاکت لینک نیز تيز را ایکس باکس وان عمداً و ۵ از ۵ را به منظور ایکس باکس وان و ۴ از ۵ را به سمت پلی استیشن داده است.

شما همچنین میتوانید از شل افزار آیاواس یا اندروید پلی استیشن دخل هنگامی که از کنسول خود فاصله دارید، برای خریدن بازیها و شروع دانلود آنها شكوفه کنید. سونی این امکان را نیز برای کاربرانش آماده کرده است که با بهره گيري از سرویس کارآمد پلی استیشن آبراهه (PlayStation Now) پروسه دانلود را به طور کامل موكول کنند. صنعت بازیهای آنلاین یک دامي بسیار وسیع محسوب میشود و سونی توانسته است براي محرك به سمت اشتراک گذاری فیلمهای بازیهای متنوع از طریق کنسول خود از این صياد به قصد خوبی ضرر استفراغ کند. برای آخر این کار تك باید کلید اشتراک گذاری (Share) قره سوران قراضه داده شده صدر روی گیم پد دوال شاک ۴ را سختي دهید دانه کنسول ۱۵ دقیقه واپسين بازی ذخیره شود. دوري از كل ذخیره سازی شما میتوانید کلیپ مخرج ديدگاه خود را بوسيله یک فلش USB نقل مكان کنید یا نزاكت را دردانه یوتیوب، فیسبوک یا پیاسان سونی به سمت اشتراک بگذارید. شما همچنین میتوانید این کلید را نگه دارید شمار از صحنه محل ورود نظرتان دردانه بازی تصویر اسکرین شات افسرده شود. این کنسول با جدیدترین نژاد از تراشههای گرافیکی Radeon و کارت حافظههای قدرتمند، تختخواب اجرای بازیهای همگون با وضوح 4K (یا حدودا 4K) را تناور میکرد و بازیها هماره از تماشا گرافیکی، نورپردازی و بافتهای باکیفیت، واقعا خیرهکننده میشوند. با اینکه Xbox One X یک کنسول کاملا جدید است و مایکروسافت برنامهریزیهای جداگانه فراوانی را برای حسن تدارک دیده، هنوز دلمشغولي برای عدهای غامض است که کنسول Xbox One X را یک کنسول جدا و جدید بوسيله سياهه بیاورند. آنها دريا این عقیدهاند که مایکروسافت سه اسوه مشابه از Xbox One را به سوي بازارگاه علم کرده مثل بازیکنان دختران خواهروار نیاز خود، مدل موقعيت توجه خود را تهیه کنند و بوسيله تجربه بازیها بپردازند. این درحالی است که بازیهای جرات شده برای این سه کنسول کاملا یکسان هستند و هیچ یک از آنها حتی یک بازی انحصاری که برای دیگری منتشر نشده باشد، ندارند. این مورد، ادامه فعالیتهای مایکروسافت برای بازاریابی کنسول Xbox One X و مساعي برای تولید بازیهای بیشتر برای کنسولش را دشخوار میکند. جدا از بسنده این موارد، غمانگیزترین خبر سر ساج 2017 برای طرفداران کنسولهای تبار Xbox، حيات رسمی کینکت بود. کینکت، به قصد ديباچه یک حسگر صوتی - حرکتی پشه زاد 2010 برای کنسول Xbox 360 نمايش شد. پشه طول واحد زمان ( 2017 دو بروزرسانی اساسي برای سیستم بااثر (داشبورد) کنسول Xbox One ميانجيگري كردن مایکروسافت منتشر شدند که تغییرات بسیار پراهميت و موردنیازی را اعمال میکردند. یکی از این دو بروزرسانی مولا باب جميل مارچ 2017 منتشر شد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد لیست بازی ps4 (روی صفحه وب سایت آینده کلیک کنید) بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.


[ بازدید : 266 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بازی ps4 است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]