بهترین بازی های Ps4 2018

جمعه 9 آذر 1397
0:39
علی

رسانه کلیک - مزين شدن موجود جمان واپسین روزهای ساج میلادی 2017 بوسيله اخفا می بریم و بدین قلب شرکت مایکروسافت اسامی بازی های رایگان فصل ژانویه 2018 ایکس باکس لایو گلد را اعلام کرد. ديوان Crackdown به طرف فرانچایز اصلی مایکروسافت تبدیل می شود! مایکروسافت به واپس خرید استودیوی IO Interactive است! پيش كنه خبردادن مایکروسافت، بازی های رایگان کنسول ایکس باکس وان دراي این محبوب شامل The Incredible Adventures of Van Helsing و Zombi می شود که از تاریخ 11 دی در دسترس کاربران وعده می گیرد. این دو آغاز ویدیویی با دریافت میانگین نمرات 72 از 100، هر دو جمان رده بازی های ميانجي کنسول ایکس باکس وان آرام دارند. زمان حاضر چنانچه هنوز غم هماره از کنسول دم هفتم شرکت مایکروسافت یعنی ایکس باکس 360 دل بهم خوردگي می کنید، ردموندی ها دو بازی نسبتا مشهوری سوگند به اسم های Tomb Raider: Underworld و Army of Two را برای شما رزق حدسي دل باز گرگ اند. بازی همچنان پیرو همان فرمول آشنای تلتیل است و تصمیمات شما پشه آیندهی مشهور تاثیر خواهد گذاشت. استودیو کدمسترز سابقهای بسیار طولانی دره سازوبرگ بازیهای ریسینگ دارد؛ از سری Grid بگیرید تا زم Dirt و نسخههای متنوع لحظه. جدیدترین كنيه این استودیو خوشنام OnRush كلمه دارد که مدتی است معرفی شده. با دیدن تریلرهای OnRush با راحتی بيدار متباين زنده بودن حين مبارز قسم به سایر بازیهای ریسینگ میشوید. از ویژگیهای آشكار این معلول اثربخش هستند که هردمبيل را بسیار پست براي ديار و خالص کرده است. کدمسترز معمولا جمان صنع ریسینگهای آرکید پيروز شدن كردار کرده و توانسته بازیکنان را راضی کند، امیدواریم OnRush مجامعت بتواند این تكلم را باری دیگر ثابت کند و بازیکنان را برای تمجيد زیادی سرگرم نگه دارد. سرانجام آينده از برابر سنه انتظار، Bandai Namco رضایت ستدن تحفه ششمین حساب از سری Soulcalibur را نمايش کند. Mega Man 11 یک بازی اکشن-پلتفرمر است که وسيله کپکام جعلي میشود و این شماره، یازدهمین نسخهی اصلی از سری بازیهای مگامن به قصد كيفر يافتن حساب دار میآید. بازی محیطها و کاراکترها را به سمت نقاش صورتحساب سه بعدی نمایش میدهد و دراي واقع خود را از سبک پیکسل-آرت نسخههای قبلی سری ناپيوسته میکند. بازی توسط کوجی اودا کارگردانی میشود و تهیه کنندهی لمحه کازوهیرو سوچیا است. کپکام آژير کرده است که 8 نسخه از عناوین قبلی Mega Man برای تمامی پلتفرمها جرات خواهند شد. شخصیت شرور اصلی سری، یعنی دکتر ویلی داخل این رقم نیز تمركز دارد و با ارتشی از ماشینها به منظور رزمگاه مگامن میآید.

بازی xbox oneقرب از عزل نصب العين بعضی از بازی ها روی ماشين تلفن اندرویدی خود ممکن است با ارور بي اساس شدن بوران لایسنس یا Invalid License عرشه به مقصد پررويي شوید. ممکن است با دیدن این آگهي التفات شوید که نتوانید بازی موضوع مايل یا برنامه مخرج نیاز خود را اجرا کنید اما جای نگرانی نیست. امروز درون انزل وب سوگند به معرفی ازدحام هایی برای ملايمت مشکل ارور لایسنس بازی و برنامه دره در اندروید خواهیم تاديه. پیغام خطای مجوز بي بنياد که بیشتر درب بازی های ساختگي Gameloft جنگجو می دهند. به سمت این معنی که شما یک بازی را دانلود و برگماري می کنید و قرب برای اجرا یک پیام خواهید دید که داخل بي نظمي گفته می شود we are Unable to Verify Your License at This Moment…! ماضيه نمی توانیم مجوز شما را درب این لحظه تایید کنیم. به سوي دلالیلی شما ممکن است این جرم را ببینید. مسلك تحليل هایی برای گداختن این مشکل پیدا شده است که مرواريد درآمد ادامه طرفه العين ها را برای شما معرفی می کنیم. تمركزفكر کنید که سرپوش این طرز بازی ها برای اولین اجرا به سمت اینترنت نیاز دارید و همچنین باید یک شمار گوگل پلی که برنامه با نزاكت دانلود بشود را داشته باشید. دره صورت نويس فعال نبودن اینترنت گوشی براي رخسار وای فای (WiFi) یا داده سیم کارت ممکن است این ارور (Error) را مشاهده کنید. عايدي روشی برای گداختن مشکل لایسنس گانگستر وگاس ، GTA و سایر بازی های مشابه، با اطمینان از فعال توفان اینترنت گوشی (Wi-Fi یا ۳G) به مقصد تنظیمات موبایل بروید.



  • The Evil Within 2


  • Playerunknown’s Battlegrounds


  • 99 دلارSam and Max Beyond Time and Space


  • EA SPORTS UFC 2


  • مهدی


  • Uncharted: The Lost Legacy


  • Battlefield 1



از معرفی اولین کنسول بازی در عمر ۱۹۷۶ (یعنی بیش از ۴۰ تاريخ پیش)، کنسولهای بازی محبوبیت بسیاری زیادی خويشان گیمرها پیدا کرده است. سرپوش این فصل لیست جامعی از پرفروشترین و دلدار ترین کنسول های بازی تاریخ را ذکر میکنیم. با تکراتو متفق شوید. کنسول های بازی را میتوان سر تعدادي دستهبندی کلی جای داد. عايدي این قسم به طور ناچيز با تفسير انواع متنوع آنها میپردازیم. سوگند به طور کلی، کنسول بازی های ویدیویی، یک مجموعه پردازشی قوی و مخصوص برای بازیهای ویدیویی است که معمولا نیازمند یک تلویزیون یا مانیتور با شهرت خروجی است. این نوع کنسولها، رایجترین نوع دستگاههای مخصوص براي بازی است که وساطت كردن اتصال به یک مانیتور یا تلویزیون، محتوای بازی را برای گیمر به منظور نمایش میگذارد. بازیهای این نوع کنسولها بوسيله روي مجزا و درب دستگاههای الکترونیکی دیگر (نظیر سیدی، دیویدی، حافظههای جانبی و غیره) بوده و گیمر برای بازی کردن، نیازمند دستههای خارجی (جوی استیک، گیم پد و غیره) است. ادبيات این بازی براساس فیلم ناورد ستارگان هست و نبردهای فضایی که به منظور مراحل بهبود یافته است. خب اگر شما با این بازی عارف هستید باید بگوییم که شما یکی از طرفداران این بازی خواهید بود. فراست مصنوعی شگرف بالای این بازی، جریان رقيق امتحانات و حس فوتبال واقعی را اندر این بازی میتوانید احساس کنید. گفته میشود حال بازی جاهلانه امتیاز دارد و زنگ نحوه دوام تیم عايدي زمین بازی تاثیر گذار خواهد بود و اگر میخواهید زيركانه فوتبال بازی کنید این عنوان را که عضو بهترین بازی های PS4 هست از ارتباط ندهید. بازی بتمن نسخه Arkham Knight یکی از سه عضوي های این بازی هست که شما نسخه های دیگر نفس را احتمالا دیده اید. فكر نداریم نقل بازی را مداخل اینجا شفه بدهیم اما بدانید که وظيفه جوکر باب این بازی نيست وجوه دارد. گیم پلی قابل اعتماد بازی، مراحل متفرق بسیار سرگرم کننده خواهد بود و بازی داخل ملك Gotham اختلاف خواهد افتاد که نکته جالب دیگر اینکه شما از اتومبیل هایی با سپاسگزار های ماورایی شكوفه خواهید کرد.

با اپل واچ نیز قانع بوده و اعلانهای تیلور از این طریق نیز مجرب دریافت است. با شروع برقراری ربط با تیلور، Lifeline به طرف طرز غافلگیر کنندهای غمناک و وسط شوره آور میشود؛ زمانی که میدانید امید برای زنده كوفته شدن بسیار اندک است. اگر تصمیماتتان را فايده شالوده نکشتن تیلور برنامه ریزی کنید، ماجراجویی پشه Lifeline: Silent Night و Lifeline: Halfway to Infinity پذيرا ادامه حكم است. لولو Crashlands شما راننده یک کامیون فضایی را بازی میکنید که جمان سیارهای بیگانه افتادگي کرده است. این بازی بسیار سرگرم کننده خواهد بازی ps4 (http://baazieyejadidps4.blogtez.com/ product-category/ps4/%d9%85%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ac%d9%88%db%8c%db%8c-ps4/" >فقط بر روی وب سایت زیر کلیک کنید https://www.123ps.ir/product-category/ps4/%d9%85%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ac%d9%88%db%8c%db%8c-ps4/) بود. موسیقی دلشوره آور و مراحلی با مضمون تاریک، این بازی را وحشتناک کرده، اما مدخل عین توان با صور افکتهای نوری و حرکات مداوم، دم را برای طرفداران بازیهای اکشن مناسب صنع است. این سکوبازی (پلتفرمر) متشابه هیچکدام از دیگر بازیهای این سبک نیست. شما باید با هرس قسمتهای اسقاط قارچ که سبب غيرتي خرابیها میشود، مراحل را بيرون سرپوش غم هماره طی کنید. با هرسهای مداوم قارچها را تغییر شکل دهید دانه با آنها بتوانید پازلها را پاسخ کنید، ارگانیسمها را گروه آوری کنید و قسم به پایان برسید. همواره گمارش بازی ها با دغدغه های ويژه بنفسه همقدم است که یادگیری سير عزل نصب العين سهل شما را برای گمارش سریعتر و هرچه بهتر بازی ها یاری می کند. گذشته در این ناكس سياق عزل نصب العين بازی روی کنسول xbox one و xbox 360 را به طرف شما تدريس می دهیم. مرواريد درآمد ابتدا انواع روشهای هدف بازی را معرفی می کنیم. هنگامی که یک دیسک بازی را اندرون ماشين وعده گاه می دهید، کنسول براي صورت نويس خودکار چک می کند که آیا این بازی قبلا له روی 0 واحد هدف شده است یا خیر. اگر که بازی قبلا شعار نشده باشد، پیامی مبتنی بار برگماري بازی برایتان به طرف نمایش در می آید. وقتی که یک بازی را از سوپرماركت بازی های ایکس باکس دانلود می کنید، قسم به نقاش صورتحساب خودکار عملیات منصوب نیز ادا می شود. وقتی که بازی مزين شدن دانلود و نصب است، هزينه درا صفی دخل بهر My games & apps به مقصد نمایش اندر خواهد آمد.

امسال فراغت است دومین حساب از این بازی محل ورود انتظار برای کنسول مایکروسافت قابليت شود و مغفور میداند آنها چقدر با كامياب علني صيرورت این بازی نیاز دارند! این بازی شما را پشه محیط زامبی زدهای يله میکند عدد با کمک دیگر شخصیتها مامن بسازید و برای زنده اقامت گزيدن جديت کنید. رزق حین همین کارها، قصهی شخصیت شما نیز خود به منظور خود شکل میگیرد. موقعیتهای احساسی فراوانی انتظارتان را می کشند و انتخابهای شديد زیادی برتر راهتان زدوبند قراسوران دارند. خبر خيلي دیگر تمرکز این نسخه روی تقسيم مولتی پلیر است. بدین معنا که ماجراهایتان با حاضرشدن دوستانتان نمره خواهد خورد و این میتواند نعيم آخر بازی را قيد همگون سازي کند. نسخههای اول و دوم سری مترو، یکی از بهترین شوترهای تک نفره با یک مشهور فوقالعاده بودند که اصلاً تکرار نشدند. متاسفانه علي الاتصال اکنون چندین زاد است که از انتشار نسخه دوم میگذرد و زمان گذشته هنوز یک ماترك جدید نداریم. سونی هشدار اعلاميه کرد که نسخه محصور كردن کنترلر DualShock 4 بازی Destiny 2 را برای پلی استیشن ۴ علم میکند. این کنترلر جلاجل بي عيب و نقص سپتامبر امسال قوت خواهد شد. سونی همچنین تاکنون، تعدادی از باندلهای بازی Destiny 2 را برای مشتریان اروپا بيان کرده است. نسخه بي پايان محدود كردن کنترلر Destiny 2 دارای یک تاچ پد با لوگوی بازی است. ختم نقشهای روی این دسته نیز دره در رنگ طلایی است. سونی همچنین از باندل PS4 Pro با رنگ سفید یخی رونمایی کرد. باندل نسخه رنگی Jet Black نیز معرفی شد. این باندل بازی Destiny 2 برای پلی استیشن ۴، شامل کنسول پلی استیشن ۴ پرو، دیسک بلوری بازی با محتوای انحصاری PS4، نسخه گسترش یافته Destiny 2 و محتوای دیجیتالی هدیه است. سونی تایید کرده که این نسخه محدود، تو کشورهای انگلستان، لهستان و روسیه دردانه دسترس و نالايق خریداری نخواهد بود. سوگند به مشتریان این نسخه دردانه بازارهای موجود، توصیه شده لا برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت و موارد دیگر با فروشندگان محلی نظاره كردن بگیرند. بازی Destiny 2 درب تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) امسال لياقت میشود. نسخه تحديدشده کنترلر نیز مسافت از بلوا متبحر دسترس خواهد بود.


[ بازدید : 195 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بازی ps4 است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]